Mogu pomoći svi

Na NASA-inoj stranici objavljen je poziv pojedincima, vladinim agencijama, međunarodnim partnerima i akademskoj zajednici da pomognu u pronalasku 'svih asteroida koji su potencijalna prijetnja cijeloj civilizaciji'.

Američka svemirska agencija NASA pozvala je astronome amatere, naučnike i sve one kreativce da im pomognu u praćenju kretanja asteroida koji bi mogli opustošiti Zemlju.
NASA prati oko 95% najvećih svemirskih tijela koji će proći pored Zemlje, a treba pomoć u pronalasku "svih asteroida koji su potencijalna prijetnja cijeloj civilizaciji".
NASA je također objavila zahtjev za informacijom (RFI) koja poziva industriju i potencijalne partnere da ponude ideje o ostvarenju NASA-ina cilja lociranja, preusmjeravanja i istraživanja asteroida, kao i u pronalasku plana za djelovanje. RFI je otvoren 30 dana, a odgovori će se koristiti kako bi pomogli razviti javni angažman i radionice koje bi se trebale održati u septembru.
Najavljeni su i planovi hvatanja malih asteroida, njihova preusmjeravanja u stabilnu orbitu i slanja astronauta koji bi ih proučavali već 2021. godine.