NASA OBJAVILA SENZACIONALNO OTKRIĆE

Astronomi posljednjih godina otkrivaju sve više planeta koji se nalaze izvan našeg Sunčevog sustava, no ovoga puta stvari su nešto drugačije

Često su ti planeti toliko udaljeni od nas, da bi nam, ako putujemo brzinom svjetlosti, trebalo stotinu godina da do njih uopće dođemo. Neki su nam mnogo bliže, ali nisu nastanjivi i ne mogu podržavati život kakav poznajemo.

No, postoji šačica otkrivenih ekstrasolarnih planeta (egzoplaneta) koji su nam relativno blizu i za koje znanstvenici smatraju da bi mogli biti naseljivi, a sada je uočen još jedan – super-Zemlja koja je od nas udaljena samo 31 svjetlosnu godinu.

NASA-in satelit Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS) koji traga za egzoplanetima uočio je novi planet koji kruži obližnjom zvijezdom u zviježđu Vodena zmija, a ubrzo su otkrili da oko iste zvijezde kruže još dva svemirska tijela, piše Science Alert.

Na jednom od tih planeta, nazvanim GJ 357 d, moglo bi biti tekuće vode ako se utvrdi je stjenovit i da ima gustu atmosferu. GJ 357 d spada među 45 najbližih do sada otkrivenih egzoplaneta, od ukupno njih 4.025 koji su otkriveni izvan našeg Sunčevog sustava.