Fosili pripadali dinosaurusu

Naučnici smatraju da su nedavno otkriveni fosili pripadali dinosaurusu koji je najvjerovatnije bio najveće stvorenje koje je ikada hodalo Zemljom.

Pored dinosaurusa Patagotitan mayorum T-reks izgledao je kao mačka, budući da je ovo stvorenje bilo teško 76 tona, piše Independent. Njegovi ostaci pronađeni su na jugu Argentine 2012. a utvrđeno je da pripadaju grupi velikih dinosaura, poznatih kao titanosaurusi.

"Postoji jedan mali dio te porodice, koji je pretjerano porastao", kaže Diego Pol iz Muzeja paleontologije  u Argentini, jedan od autora studije o gigantskom dinosaurusu objavljene u "Proceedings of the Royal Society B".

Istraživači su nazvali dinosaurusa po Patagoniji u kojoj je pronađen i grčkoj riječi "titan" koja znači "veliko". Drugi dio imena (majorum) dat je u čast porodice, koja je ugošćavala istraživače tokom iskopavanja.

Do sada je pronađeno šest fosila ove vrste koja je Zemljom hodala prije 100 miliona godina. U prosjeku su te zvijeri bile duge 37, a (do plećke) visoke šest metara. Naučnici već neko vrijeme znaju za titanosauruse, ali je ovo nova vrsta, pa čak i novi rod u toj grupi. Ranije se vjerovalo da su najveći bili argentinosaurusi.

"Mislim da uopće nisu bili strašni", kaže Pol. "

Vjerovatno su bili spori. Za tako velike životinje, ustajanje, hodanje, svaki pokušaj trčanja su veliki izazovi."