Obećavajući lijek protiv AIDS-a pronađen je nakon što su naučnici američkog Univerziteta u Pittsburghu uspjeli prvi put izliječiti miševe koji su bili zaraženi HIV virusom, prenosi Independent.

Naučnici su kazali kako su virus iz miševa odstranili koristeći tehniku koja se zove CRISPR. Priznali su kako postoji još nekoliko problema koje trebaju prevazići, ali kako je uklanjanje virusa veliko dostignuće i korak naprijed u liječenju ljudi zaraženih HIV-om.
Neki od miševa bili su "humanizirani" tako što su u njih bile ubrizgane ćelije ljudskog imunog sistema, pojasnili su naučnici za magazin Molecular Therapy. Slična otkrića koja uspiju na životinjama, nerijetko se pokažu bezuspješnim na ljudima. Međutim, istraživači i naučnici Univerziteta u Pittsburghu kazali su kako ovo otkriće pruža "obećavajući lijek za ljude zaražene virusom HIV-1".
Sljedeći korak, prije eventualnog ispitivanja lijeka na ljudima, biti će ponavljanje kompletnog postupka na životinjama koje će biti izložene "višem" stadiju bolesti. Najveći problem je kratak životni vijek miševa, zbog čega je istraživanje na njima ograničeno.
Podsjećamo, prije nekoliko godina molekularni biolozi s Medicinskog fakulteta Tehničkog univerziteta u Drezdenu, tokom višegodišnjeg rada uspjeli su potpuno izliječiti miševe zaražene HIV-om, ali njihova testiranja nisu nastavljena na ljudima zbog nedostatka novca.